blog de cuina ecològica/blog de cocina ecológica

Blog per menjar bé i "sanament" amb receptes senzilles però molt saboroses. Des que a casa mengem només productes ecològics, ens hem adonat que ho trobem tot molt bó, tot i fer una cuina super senzilla i saludable, amb coccions suaus i ingredients frescos. No es només l'alimentació ecològica. Hem arribat aquí, després de preocupar-nos una miqueta per portar una alimentació més saludable, i aixó ens ha fet conèixer aliments, formes de cocció y productes que per sí sols tenen propietats per tenir en consideració. Sense complicar-nos massa, veurem que menjar sà es molt fàcil i agradable.----------------------Blog para alimentarse bien y "sanamente" con recetas sencillas pero muy sabrosas.Desde que en casa comemos solo productos ecológicos, nos hemos dado cuenta de que lo encontramos todo muy bueno, aún cocinando de una manera sencilla y saludable, con cocciones suaves e ingredientes frescos. No es solo la alimentación ecológica. Hemos llegado hasta aquí, después de preocuparnos un poco por llevar una alimentación más saludable, y ésto nos ha dado a conocer alimentos, formas de cocción y productos que por sí solos tienen propiedades que vale la pena tener en cuenta. Sin complicarnos demasiado, veremos que comer sano es muy fácil y agradable.

per començar: com funciona "aixó"

para empezar: como funciona "ésto"

dimecres, 17 d’agost del 2011

Espinacas con pasas y piñones


Sencilla para variar, esta receta es muy buena y puede ser una manera de comer espinacas para aquellos a los que no gustan demasiado.

Se trata de cocer las espinacas hervidas o al vapor.

Ya cocidas, se elimina el agua con un escurridor.

Se pone en una sartén, un poquito de aceite unos ajos cortados a láminas y unos cuantos piñones y pasas. De las tres cosas, yo pongo bastantes, ya que me gusta mucho encontrarlos entre la verdura.


Se dejan un poco al fuego, pero no demasiado, ya que no queremos que se tuesten.

A continuación, se ponen las espinacas y se mezcla con el ajo, las pasas y los piñones.

Se deja un poquito para que se impregnen bien del aceite y del resto de ingredientes.


Y ya está, ¡ya lo tenemos!

En la alimentación convencional, también se acostumbra a poner trocitos de bacon, pero, aunque lo hay ecológico, en casa no ponemos. Nos gusta más así.

Ah! Que... está buenísimo!!!

¡Buen provecho!

Nota: también se puede hacer con acelgas o con judías verdes, por ejemplo.














2 comentaris:

  1. has provat enlloc de bullir els espinacs, en cru posar-los en una paella fonda, i que es coguin en la seva aigua? Queden infitinament millors i no perden gust. Quan els bulls, la sustància marxa amb l'aigua... Un cop ja estan cuits que és un moment de res, li afegeixes l'acompanyament que vulguis.

    A casa, molts cops hi poso una mica de farina, llet i nou moscada i queden també molt bons!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies guapa per la teva aportació.
    Jo de fet les faig al vapor i llavors no perden gairebé rés.
    Peró em sembla molt bé i a més, suposo que amb la farina i la llet s'els deu donar mes cremositat i cos, ¿no?
    Bé, moltes gràcies i un petonet.

    ResponElimina