blog de cuina ecològica/blog de cocina ecológica

Blog per menjar bé i "sanament" amb receptes senzilles però molt saboroses. Des que a casa mengem només productes ecològics, ens hem adonat que ho trobem tot molt bó, tot i fer una cuina super senzilla i saludable, amb coccions suaus i ingredients frescos. No es només l'alimentació ecològica. Hem arribat aquí, després de preocupar-nos una miqueta per portar una alimentació més saludable, i aixó ens ha fet conèixer aliments, formes de cocció y productes que per sí sols tenen propietats per tenir en consideració. Sense complicar-nos massa, veurem que menjar sà es molt fàcil i agradable.----------------------Blog para alimentarse bien y "sanamente" con recetas sencillas pero muy sabrosas.Desde que en casa comemos solo productos ecológicos, nos hemos dado cuenta de que lo encontramos todo muy bueno, aún cocinando de una manera sencilla y saludable, con cocciones suaves e ingredientes frescos. No es solo la alimentación ecológica. Hemos llegado hasta aquí, después de preocuparnos un poco por llevar una alimentación más saludable, y ésto nos ha dado a conocer alimentos, formas de cocción y productos que por sí solos tienen propiedades que vale la pena tener en cuenta. Sin complicarnos demasiado, veremos que comer sano es muy fácil y agradable.

per començar: com funciona "aixó"

para empezar: como funciona "ésto"

dilluns, 6 de juny del 2011

Batut o crema de meló


Ja ha arribat el temps dels melons i m’encanta. El que no m’agrada tant es triar-los, ja que no en sé ni poc ni gens.

I amb aixó m’he trobat aquest cop, que vaig agafar un meló que estava massa madur. I la veritat, es que no m’agrada gaire menjar-los quan son tant dolços i tant tous. Em resulta molt empalagós.

Així, que m’he decidit per un batut o crema, que per mí ve a ser el mateix.

He fet tot el meló a trocets i l'he posat en un bol. Amb la batedora de mà s’ha triturat en un moment. Estava perfecte per prendre, però jo li he posat una mica de llet de soja i he continuant barrejant amb la batedora.


Ho he deixat a la nevera, perque estigués ben fresquet per quan prenguèssim les postres.

Si es vol fer encara més cremós, se li pot posar crema de llet de soja.

En fí! Per als qui tenen tan poca gràcia com jo a l’hora d’escollir melons, ja sigui per molt o per poc madurs, poden utilitzar aquesta solució.

I que mes podria dir... que estava boníssim!

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada